Friday, January 06, 2006

Bad news...

 


last night my hubby came back from his night shift and give me a plastic with avon logo on it. i thought apalah ada kat dlm plestik tu..rupa-rupanya ...sculpting cream...(sabar je la...dia perli aku ker ni..!!)

Then pagi tadi, my hubby tanya dah sapu ker? I cakap le lom g. Mlm nanti le...
Tahu apa dia jawab...ala sapu la pagi dan malam cepat sket...

Dalam hati ..aduh memang dia nak aku kecikkan ni...aiseyman....

at 1.49pm got sms from best friend : "Doc jgka my hubby can go 4 1 or 2 yr je lg. Kalau dia blh sampai 2 or his 43rd bday kira miracle lah 4 his case"..aku terkedu dengar. Telefon dia and try to comfort her. I emphatise for her. Anak dia sebaya anak aku. hubby dia disahkan mengidap dilated cardiomyopathy. I check maksud dia..ia adalah apabila jantung anda adalah besar seperti biasa dan akan membuat jantung anda tidak dapat berfungsi seperti biasa dan boleh mengakibatkan heart failure...

Itulah kuasa tuhan..kalau allah mengkehendakinya akan terjadilah...sekelip mata allah tarik segala kebahagian..kemudahan yg kita sedang nikmati. Satu tahun adalah jangkamasa yg pendek..mana sempat anak itu mengenali sape itu ayah....teringat ummu amir's blog yg aku baca..ada sebab allah pilih dia utk diduga....

Aku berdoa " Ya allah ya tuhanku...panjangkanlah jodohku, panjangkanlah umur hambaMU ini...dan orang disekelilingku..jauhkanlah kami dari penyakit merbahaya..." Posted by Picasa

3 comments:

Cherry said...

ok gak tu kiranya ****y beli something. dia care jugak tu. my husband tak pernah beli apa pun khas for me except the engagement ring, wedding ring and then after 10 yrs beli satu Pashmina fr Dubai ... ok lah tu :)

Anonymous said...

Very nice site! »

Glenn Hannan said...

I just want to thank you for sharing your information and your site or blog this is simple but nice Information I’ve ever seen i like it i learn something today. Best Garcinia Cambogia for Fast Weight Loss