Saturday, March 13, 2010


Hari ni ada keje nak settle jadi adik terpaksa tinggal ngan nenek ok..mama bawak abang je...
Bila adik dah cukup besar, barula mama boleh bawak.
Mama suka bawak haqqeem teman mama keje kat office. Tak boring wat keje dan tak de la takut sgt...haqqeem la kekuatan mama buat mama berani sikit nak gi mana-mana.

kawan mama kata ko ni apala budak kecik mcm tu pun ko wat teman...bdk kecik ni bukan sebarangan...dia wat aku kuat di kala aku lemah...dia la yg pujuk aku di kala aku sedih...dia la yg amat memahami aku tanpa aku perlu berkata apa-apa ...dia anak aku yg sulung dan yg paling nakal namun palin istimewa dlm hidup aku....

sampai dah komuter kiter...ni la yg bawak kiter jln2 kan haqqeem...haqqeem suke naik ni...kalau nak tunggu mama bawak keta smp bila..mama boleh berani utk bawak mama pun tak tau...

jom haqqeem kita pegi opis mama..;)

No comments: